Calamiteiten & klachten2020-10-07T15:18:27+00:00

Calamiteiten & Klachten

Calamiteiten

Autopech;
Bij pech met een vervoersmiddel trachten wij zo snel mogelijk vervangend vervoer te regelen. Het vervoersmiddel met pech is verzekerd en zal naar een garage worden afgesleept.

Warmte;
​De hondenuitlaatservice zorgt er in ieder geval voor dat er te allen tijde voldoende bescherming aanwezig is voor de honden om oververhitting of onderkoeling tegen te gaan.

Bijtincident;
Bij een bijtincident worden de betrokken honden in eerste instantie geïsoleerd en nagekeken op verwondingen, wanneer noodzakelijk rijden wij direct door naar een beschikbare dierenarts. Wij stellen de betrokken eigenaren zo spoedig mogelijk op de hoogte van het incident en overleggen enkel indien mogelijk alvorens naar een Dierenarts te rijden. Wij hebben hierover afspraken gemaakt met dierenartspraktijk Sterkliniek Bussum en de Haardstede Huizen.

Verwonding of ongemak;
Doordat wij de honden dagelijks of wekelijks zien vallen verandering in gedrag maar ook in lichaamshouding op, ongemak of een verwonding zullen wij opmerken en na constatering hiervan dit melden bij de eigenaar. Eventueel in overleg met de eigenaar kunnen wij naar een dierenarts gaan.

Vermissing;
Tijdens vervoer zetten we track & trace in voor honden van Buitenlandse afkomst, honden met een avontuurlijk karakter of honden die angstiger zijn aangelegd. Mocht er onverhoopt een hond vermist raken, handelen wij als volgt;

Wij trachten de hond zelf te vinden, maar contacten direct de eigenaren, vervolgens maken we een melding bij alle omliggende Dierenambulances, we plaatsen een oproep op social media en schakelen eventueel een zoekteam in. Tijdens de zoektocht in het bos delen we visitekaartjes  uit aan medebosgebruikers, wat al vele malen succesvol is gebleken.

Klachten

De Uitgelaten Hond  probeert  haar klanten zo  goed mogelijk  van  dienst te zijn.

Wanneer u tóch een keer niet tevreden bent over onze dienstverlening, kunt  u hiervan een melding maken of een klacht indienen.

Melding maken/klacht indienen:

Het maken van  een melding  kan telefonisch bij Jenny Atsma op nummer 06-11535956

Het indienen van een klacht dient schriftelijk te gebeuren bij Jenny Atsma, email adres info@deuitgelatenhond.nl

Registratie klacht en behandelingstermijn:

Bij het indienen van een klacht zult u zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen vier weken een inhoudelijke reactie krijgen.

Klacht niet naar wens  behandeld?

Indien de klacht niet naar wens wordt afgehandeld, kunt u zich richten tot de Brancheorganisatie SPPD.

Bel direct